0216 533 8888 | info@onlinetelekom.com.tr


IP PBX Santral Nedir?

Kısaca Özel Santral Ağı anlamına gelen PBX ( Private Branch Exchange) Santral Sistemi, şirketlerin ihtiyacı olan iç ve dış telefon aramlarını gerçekleştirmelerini sağlayan sistemdir. Ip Pbx, Pbx sistemlerine internet protokolü eklenmesinden oluşmaktadır.

 

IP PBX Santral'in Kullanım Alanları

Ip Pbx Santraller bir yazılım içerdiğinden , her şirketin ihtiyacına göre programlanabilir. Özellikle şubeleri olan ve çağrı merkezi kullanan şirketler tarafından tercih edilmektedir. Hastaneler, Üniversiteler , Bankalar ve çağrı merkezleri bir Ip Pbx Santral alt yapısına tercih eden şirketlere örnek olarak gösterebilir.

 

 

IP PBX Santral Avantajları Nelerdir?

  • Ofislerin arası ücretsiz ve dahili telefon görüşmesi.
  • Cep telefonunuzdan dahili hat gibi aranma.
  • Çağrı kayıt ve raporlama.
  • Ses Kayıt Sistemi.
  • Sesli Yanıt ve Mesaj Sistemi.
  • Çoklu Robot Operatör Paneli.
  • İzleme/aktarma mesai saati ve dışı uygulaması
  • Çağrı karşılama , bekletme ve transfer
  • Konferans görüşme sistemi
  • Çağrı grubu oluşturm ve sıralama
  • Dahili yetkilendirme
  • Arayan numarayı görüntüleme
  • Hızlı arama
  • Rahatsız Etmeyin Modu ( Do Not Disturb) engelleme , karaliste oluşturma
  • Gelişmiş Web arayüzü ile uzaktn yönetim imkanı O. SIP destekleyen mobil telefonlarla tam uyumlu
  • Türk Telekom Operatörleriyle uyumlu