
VoIP
İnternet üzerinden telefon görüşmesi yapabilme imkanı sunan bir haberleşme teknolojisidir. Sesin voip cihazları sayesinde sıkıştırılarak eş zamanlı olarak hedef noktaya kadar internet üzerinden veri olarak... devamı->

Sanal Santral (Bulut Santral)
Sanal Santral (Bulut Santral) , işyerine telefon santrali almadan tüm santral hizmetlerinden yararlanabileceğiniz, firmanızın tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılayan, internet... devamı->

Call Center Çözümleri
Çağrı Merkezi Çözümleri Online telekom IP tabanlı çağrı merkezi uygulamaları ile, müşterilerine etkin ve kaliteli hizmet vermeyi amaç edinmiş özel ve kamu sektörü kuruluşları için... devamı->

Çağrı Merkezi Eğitimi
Çağrı merkezi, müşteri hizmeti veya yardım masasında kurum telefonlarına bakan müşteri temsilcilerinin belli standartların farkında olması gerekir. Telefonu karşılama, ihtiyacı anlama, dinleme, soru sorma ve uğurlama teknikleri ilk öğrenmeleri... devamı->

Network Ürünleri
Network kurulumu - Network bağlantı hizmetleri - Network güvenliği hizmetleri - Uzaktan erişim çözümleri - Network Yönetim ve izleme çözümleri - VPN Teknolojileri - Kablosuz Ağ Hizmetleri - WAN Optimizasyonu... devamı->

Maliyet Tablosu
Dış arama yapan kaç hattınız var? Dış arama yapan hat başına yaklaşık ne kadar fatura ödüyorsunuz? Online Telekom farkıyla daha iyi ses kalitesi ve daha güvenli hizmeti alabileceğiniz yaklaşık bedeli öğrenin. devamı->

Numara Tahsisi
Sabit telefon işletmecileri tarafından firmalara tahsis edilebilen yeni alan kodları " Göçebe Numara" olarak da tanımlnan 0850 ile başlayan numaralardır. 0850 alan koduyla başlayan numaralar... devamı->

Toplu SMS Gönderimi
Toplu SMS Nedir? Firmaların mevcut ve potansiyel müşterilerine, herhangi bir altyapı yatırımı yapmadan kullanımı kolay bir ara yüz ile ürünlerine, hizmetlerini ve kampanyalarını sms ile tanıtmalarını sağlayan... devamı->

Sesli Mesaj
Sesli mesaj, önceden kaydedilmiş bir ses kaydının belirlenen hedef kitleye aynı anda ulaştırılmasını sağlayan toplu mesaj servisidir. Text mesajından farklı olarak, verilmek istenilen mesaj için karakter ile ilgili bir sınırlama bulunmamaktadır. devamı->

Profesyonel Ses Kaydı
IVR sistemlerinde, şirket santrallerinde, çağrı merkezlerinde ve dış arama projelerinde sıklıkla başvurulan bu hizmetle; kurum tarafından iletilen metinler, profesyonel spikerler tarafından seslendirilip kaydedilmekte ve... devamı->

Yazılım Api Desteği
Kullanmış olduğu mevcut servislerini geliştirmek isteyen kurumlar için Online Telekom, yazılım entegrasyonu hizmetini sunmaktadır. Kurumların tasarlamış olduğu... devamı->